Έκπτωση 10% στην πρώτη σας αγορά

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο του FabricJunkie

FAQ Page

Εξυπηρέτηση πελατών

Εδώ θα βρείτε απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις και απορίες για τις αγορές σας.

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, παρακαλούμε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!

Μπορείτε επίσης να μας αποστείλετε e-mail στο: hello@fabricjunkie.gr, ή να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα επικοινωνίας του καταστήματός μας εδώ.

Έχετε φυσικό κατάστημα; + -

Όχι, το FabricJunkie λειτουργεί μόνο ως ηλεκτρονικό κατάστημα.

Μπορώ να ζητήσω δείγματα; + -

Ναι, σε κάθε παραγγελία σας μπορείτε να ζητήσετε έως τρία δείγματα (διαστάσεων 10×10 εκατοστά) από τα υφάσματά μας χωρίς χρέωση.

Πώς μπορώ να παραγγείλω την ποσότητα υφάσματος που θέλω; + -

Μπορείτε να παραγγείλετε την ποσότητα υφάσματος που επιθυμείτε ανά δέκα εκατοστά, είτε χρησιμοποιώντας τα +/-, ή συμπληρώνοντας απευθείας το κουτάκι με τα μέτρα.   Η συνολική τιμή του προϊόντος υπολογίζεται αυτόματα και μπορείτε να τη δείτε στο καλάθι αγορών σας.

Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το χώρο σας; + -

Προς το παρόν, δεν υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής της παραγγελίας σας από το χώρο μας.

Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου; + -

Συνήθως, η παράδοση των παραγγελιών γίνεται σε μία ή δύο εργάσιμες ημέρες.

Μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά εδώ.

Μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω την παραγγελία μου; + -

Ναι!  Αν δεν έχετε λάβει ακόμα το ενημερωτικό e-mail για την επεξεργασία και την αποστολή της παραγγελίας σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για την αλλαγή ή την ακύρωσή της.

Μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά εδώ.

Μπορώ να αλλάξω ή να επιστρέψω κάποιο προϊόν; + -

Δυστυχώς, δεν είναι δυνατή η αλλαγή/επιστροφή υφασμάτων που έχουν κοπεί, εκτός και αν φέρουν κάποιο ελάττωμα.  Δεχόμαστε όμως αλλαγές/επιστροφές άλλων προϊόντων.

Μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά εδώ.

εάν το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό; + -

Ελέγχουμε πολύ προσεκτικά τα προϊόντα που σας αποστέλλουμε, για να είμαστε σίγουροι ότι θα μείνετε απόλυτα ευχαριστημένοι από τις αγορές σας.  Στις περιγραφές των προϊόντων μας, προσπαθούμε να περιλαμβάνουμε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για τη χρήση τους, τα χαρακτηριστικά τους και τις οδηγίες για την φροντίδα τους.

Εάν, παρ’ όλα αυτά, παρουσιάζουν κάποιο ελάττωμα  που δεν οφείλεται σε ακατάλληλη χρήση ή φροντίδα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός τριών (3) ημερών από την παραλαβή τους!

Μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά εδώ.

Εάν έχει γίνει κάποιο λάθος στην παραγγελία μου; + -

Χρησιμοποιούμε ένα πλήρως αυτοματοποιημένο σύστημα επεξεργασίας των παραγγελιών σας, ώστε να ελαχιστοποιούμε την πιθανότητα ανθρώπινου λάθους.  Εάν, παρ’ όλα αυτά, γίνει κάποιο λάθος στην παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός τριών (3) ημερών από την παραλαβή της, για να το διορθώσουμε άμεσα!

Μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά εδώ.

ΓΑΜΒΕΤΑ 7, 54641 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

hello@fabricjunkie.gr

+30 2313117399

#FABRIC_JUNKIE